באופן חריג: בקשה בכולל ישכר באהליך להתייצבות מרוכזת, גם מי שכבר התייצב
היום נתלה מודעה בכולל "ישכר באהליך" ברמת שלמה שהיה כתוב כך.
לכבוד אברכי הכולל שליט"א
שלום וברכה
הנדון: מועד התייצבות מרוכז
ועד הישיבות הסדיר עבור אברכי רשת הכוללים מועד להתייצב ביום מיוחד לכלל אברכי הכולל שיהיה לתועלת גדולה,
המועד אשר הוסדר עבורנו מראש לצורך התייצבותם של האברכים הנו
בעז"ה ביום שני - כ"א בטבת תשע"ח בשעה 9:30 בבוקר.
האברכים מתבקשים לטפל בדיחויים שלהם ולהגיע ביום שני בבוקר ללשכת הגיוס.
גם אברכים שהיו לא מזמן והגישו דיחוי מתבקשים להגיע לתל השומר בתאריך הנ"ל, ובכך שמם יופיע אוטומטית ברשימת השמות להכנת דיחוי ולא יצטרכו לבקשו מאיתנו.
בברכה
הנהלת הכוללים
מדובר במודעה חריגה בכל קנה מידה. כוללים לא היו נוהגים להתייצב במרוכז, וודאי לא במקום בו נתלתה מודעה זו. האם יש סיבוכים בלשכת הגיוס?
ודאי שיש. האם הם מודים בזה כעת?
תגובות
הוסף רשומת תגובה