רכבת ישראל תחלל את השבת שוב; החל משבת הבאה למשך שבועיים יעבדו גם בשבתות.
רכבת
ישראל תחלל את השבת שוב; החל משבת הבאה למשך שבועיים יעבדו גם בשבת.
רכבת ישראל הודיעה היום על סגירה
זמנית בין תחנת דימונה לתחנת ב"ש צפון/אוניברסיטה, זאת בשל
שדרוג והחלפת מסילה. הסגירה תחל בחצות לילה של ליל שישי שבוע הבא פר' שמות, ועד
מוצ"ש שאחרי זה פר' וארא בשעה 23.00.
העבודות נעשים באישור שר העבודה חיים כץ. החרדים כצפוי, לא יעשו כלום

תגובות
הוסף רשומת תגובה